Putte i Parken 2011

I onsdags tog jag tåget hem från Sundsvall och kastade mig in i PIP. Naaajs. Det va helt galet kul! Så mycket sjuka grejer hände, precis som det ska! Bilder bilder bilder...


Johanna, Lovisa och jag. Taggade!

Sillen och en Hultsfredszepperlinare.

Snart.

Helena, jag och Ida (Helenas kusin).

Maggan. Veronica på P3 Sommarsession.

Miss Li gjorde en jättebra spelning! Oh Boy!

Lovisa och jag i öltältet.

Titta vad katten släpat in. Alexandra dök upp på fredagen!

Slagsmålsklubben

Beiman, Jennifer, Alexandra och Markus på SMK.

Bäst på Putte: The Ark!!

Maaaaaaaaat. Ahlgrens pasta leverade många gånger...

Helena, även känd som mobilshottarn..... 

Camp Death som vi hängde i.

Zombie-eye.

Maskinen: SJUUUUUUUKT bra

Jag och Frida, it was wack!

Ja. Puh. Återigen kan man säga att en kombination (inte speciellt hälsosam) av för mycket alkohol, för lite sömn och hög musik är inte den bästa. Men den är fett rolig och Putte rockade igen! Medan alla sitter på Facebook och sörjer över att PIP är slut för i år tar jag 3 dagars omladdning och drar till småland där det är Hultsfred för fasen!

Everyday I'm shuffelin.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback