Round it goes

Det snurrar i min skalle. Hade cirka en miljon tankar som cirkulerade i mitt hufvud igår. Runt runt. Blev nästan lite åksjuk av det. Blev i alla fall Näset-häng med Lovisa igår, denna gång utan Mister And. Istället var det extremt mycket barn på stranden. Di små ongerna, di bare lek o lek. Int jag. Jag satt och chillade med min amigo och sedan tog vi en lyxlunch på Strandkanten. Satt fint i kaggen.


Här var vi i lördags på vårt kära Stadshotell, även känt som Statt.

Idag ska jag och Lovisa på bio klockan fyra. Intressant tid måste jag säga... Nåväl människor, på lördag laddar jag för festligheter igen, kanske även på fredag @Josefines place. Känner dock att min lever snart inte lever om ni fattar. Kanske kan dyka upp nykter utklädd till kärnfri oliv på fredag och chocka alla? Älskar att chocka folk.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback