Burn shit, fuck school

Detta börjar kännas som en festivalblogg mer eller mindre för nu har jag gjort Hultsfred också. Helt jävla fucking awesome va det! Om jag ska tala i klarttext eller vad det heter. Och det ska jag!

Efter en festival är man så mätt på intryck att det behövs en stunds stirrande in i väggen/ut genom fönstret. Typ titta på en snigel är rätt bra för dom hinner man se på ett tag till skillnad från nån snabb liten fågel. Jag vet att ni vill och att jag vill. Bilder blir! As usual :D


Började min resa i Kga och med världpremiär av Harry Potter klockan 00:01 den 13. Här på busstationen i väntan på bussen!

Det regna som fan på torsdagen men vad gör det? Vi fann en annan karlskoging, Olle!

På väg till campingen.

Vi hängde i granncampet, Camp Mango. Tror dock att alla camp i närheten blev som en liten familj tillslut så Camp MangoSchnappiKöttglid slutade det som.

Johnossi levererade, som vanligt. Jag fångade Ossis trumpinne :D :D

Trädkram

Systrarna Bergman röjde järnet och visade vart skåpet ska stå

Coolaste bilden evvah! 2 Many Djs spelning: bakgrunden på scenen plus händer och arm.

Mr Beaver. Jag la han i en gummistövel, av vissa anledningar...

The Bergmans'

Aa just det.

Måste säga att jag extremt lik Mr Beaver på den här bilden. Samma retarderade/hjärndöda blick och bävertänder. Love it.

Vi käka havregryn. Vi kan väl säga att det balla ur en smula.

Jerry Hoffmaestro in action. Grym spelning som vanligt och jag lyckade fånga en handduk dom kasta ut i publiken. Vift vift!

Nu ska jag återgå till vägg/ut genom fönstret-stirrandet och kanske spana in nån slemsnigel. Och döda den med blicken...

Peace out!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback