zombie mode: on

Gaah. Dag 1 efter Hultsfred (söndag): zombie. Dag 2: Zombie: Dag 3: zombie. Dag 4: Åkte till Örebro med Josefine och hittade en hatt som jag ska ha i Grekland och en svinigt rolig tröja med en hjärna på. Åh. Hjärnan hade dessutom två plåster på sig, fantastic!

Vi ramlade in på Burger King för lite mat (Wild Whopper, goddamn!) när helt plötsligt en gammal gubbe ställer sig med rullatorn precis utanför fönstret där vi sitter och äter. Gubben har en skylt som hänger i ett snöre runt halsen som det står "Nisse Solsken" på. Även på rullatorn står det så. Han kliade sig i ögat, länge, och tillslut nickade jag lite åt honom efter som han stått och kliat, stirrat, kliat ett bra tag. Då tar han rullatorn och hasar sig in på BK, parkerar rullatorn och sätter sig bredvid oss. Ehe? Så där satt jag, Josefine och Nisse Solsken och käkade snabbmat. Varför händer allt skumt mig? Nåväl.

Dag 5: zombie. Jag är tillbaka på ruta ett. Dock har jag skrivit packlistor nu till Grekland, någonstans mitt i mitt utgenomfönster stirrande.


Dawn of the dead. Shaun of the Dead. Malin of the dead?  

Fred ut,

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback