have you seen the muffin-man?

Idag bakade jag äntligen dom där Rabarbermuffinsen jag snackade om för ett tag sen!


Looking good, huh?

Har inte gjort någonting vettigt idag, förutom muffinsen och pannkakorna möjligen. Sen va jag och hejade fram mina lagkamrater till seger mot Råtorp med 3-2. Gött! Imorgon ska jag träna, förkylningen är ju nästan bra och foten ska tejpas.

Sen vill jag bara säga åååååh vad avundsjuk jag är på alla som drar till P&L nu i dagarna.... men men, blir väl nästa år förhoppningsvis! Blir awesome med Putte och Hultan istället :D

Tror jag skrämde mamma och pappa en smula förut när jag berättade om min roliga låttext jag kommit på och som jag sa att jag ska sjunga under PIP. Melodi: Ooa hela natten, och texten (den geniala): "jag ska kröka hela natten, kröka hela dan, kröka hela natten skrämma slag på halva stan, kröka hela natten lång tills polisen tar mig..." M&P var inte lika roade som jag var, känns som att vi inte har samma humor.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback