me and my army will run you over

Pling pling!

Som vanligt har jag lite för mycket tid till att... euhm, jobba här på jobbet och har kommit fram till några saker jag måste göra innan jag dör. Som många andra gör så blir det en lista över (inte 99) saker jag ska göra innan jag dör. Bazinga!

Thing's to do before I die:

- Åka till USAs västkust, samt besöka Orange Country och få OC-feeling
- Volontärarbeta utomlands
- Välta en bajamaja
- Lifta
- Lära mig surfa
- Duscha i ett riktigt vattenfall
- Ta dykarcert
- Stagediva /publiksurfa (hohoho va kul, måste ju provas)
- Kasta en dart-pil på en världskarta och åka till den plats pilen landar på
- göra ett practical joke
- Stalka någon
- Klä ut mig till fågel, sätta mig på ett garage och häcka
- Vara radiopratare i ett riktigt radrioprogram (Vargtimman gills tyvärr inte)
- Skaffa mig en systemkamera och utveckla mitt fotograferande
- Planka in någonstans (hm. öltältet PIP-10 kanske gills?)
- kasta tomat på någon, dvs delta i La Tomatina i Spanien
- Bygga någonting uppfinningsrikt, á la Oppfinnarjocke
- Vara statist i en film
- Hoppa in i en gul taxi och säga "follow that car"
- Posta ett mynt i en främmande människas myntinkast

Allt jag kom på just nu, får väl uppdatera listan senare annars. Bör tilläggas är att några av dessa saker har jag redan gjort, eller ska förverkliga inom snar framtid. Fler "härliga" idéer på saker man kan göra innan man dör, för er som också blir sugna på att leva litte wild 'n' crazy coming up right here. Deep shit.

- Börja sjunga "Don't stop believing" på stan och försöka skapa en musikal som i alla filmer, bara för att se om någon börjar sjunga med
- Välta en ko
- Bli utkastad från McDonalds
- Ta springnota från McDonalds
- Simma med vithajar fast du har ett blödande sår
- Gå berusad till jobbet
- Spela blind för en dag
- Gömma sig i en container/ett sopnedkast en dag bara för att skrämma folk
-  Börja prata med en tiggare på stan. Ni kanske blir homies.

Tomatina
La Tomatina i Spanien, en 2-dagars tomatfestival.

Lite så jobbar jag just nu, som jag brukar säga. Peace!!

//Mallan


Kommentarer
Born this way säger:

hehehe

2011-06-27 | 13:08:43
Bloggadress: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
Sofia - Foto, mode & personligt säger:

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med :)

2011-06-27 | 13:32:13
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/
M E R E I säger:

- fyfan vad nice du!

2011-06-27 | 15:30:41
Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/
Louise - foto säger:

Kul saker du vill göra!

2011-06-28 | 21:05:56
Bloggadress: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback