tralala lilla molntuss

I'm back. Känner mig väldigt no-lifer just nu som bloggar stup i kvarten om rätt meningslösa grejer. Aja, deal with it! Egentligen ville jag bara lägga ut lite fina bilder som Fredrik tog på studenten (tro mig, han har kämpat för att skicka dom till mig, men efter massa krångel gick det!), lite backstage sådär. Kör ba kör, här kommer dom!

















I fin form där :D Nu till lite festivalpepp, ja gott folk det börjar dra ihop sig!

Lite Hultsfred, satsar på lite för mig okändare kort
Cut Copy – Take Me Over
Bootsy Collins – Funky Kingston
The Tallest Man On Earth – I Won't Be Found

PIP - kan bli grymt?
Nationalteatern – Kolla kolla
Manic Street Preachers – If You Tolerate This Your Children Will Be Next (den här känner ni igen, jag lovar)
Miss Li – Is this the end
The Ark – Breaking up with God

Klart slut för nu, simma lugnt där ute! (bokstavligen, det har regnat en del idag och lär komma mer... ) Ha solsken i sinnet istället, det ska jag. Hm, filosofiskt?

//Mallan

Kommentarer
majkel säger:

var mitt bubbel gott på första bilden? :)

2011-06-26 | 11:46:38
mallie säger:

haha såg inte ut som du tyckte de ;)

2011-06-26 | 12:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback