With a sense of humor

Halli hallå på er! Nu sitter jag här på jobbet igen och har lyckats knåpa ihop ett litet inlägg.

Det känns så grymt skönt med fredag idag så ojojoj. Känns superskumt att det var exakt en vecka sen vi tog studenten. Say whaaaat?! Tiden går fort. Boda Borg igår var riktigt trevligt och kul måste jag säga, även fast vi bara blev 8 tappra sommarjobbare som dök upp. Totalt är vi 25 stycken...

Är det jag som har väldigt skum humor (antagligen) eller är dessa serier klockrena? Åh. Jag bestämde mig för båda alternativen: serier = klockrena, jag = skum humor. Jag gillart!




Serier tagna från Aftonbladets serie Wulffmorgenthaler, så sjuka!

Fredag idag och jag är sugen på muffins. Tror jag ska baka Rabarbermuffins sen - hur gott lät inte det?

http://www.recepten.se/recept/rabarbermuffins.html

Där har ni receptet också, för er baksugna där ute.

//Mallan

Kommentarer
Anonym säger:

HAHAHA den i mitten<3

2011-06-19 | 22:17:39
Bloggadress: http://kittiepurr.blogg.se/
mallie säger:

håhå I know, genious! :D stackars gollum.

2011-06-20 | 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback