Life's a bitch. sometimes.

Haha. Skummaste "bloggen" evva har jag läst! Eller ja, bloggen i sig är inte konstig men innehållet och idén kan vara bland det sjukaste jag någonsin hört. Låt mig kort berätta!

En kille läste Kreativ Kommunikation på Universitetet och skulle göra ett examentarbete. Han bestämde sig då för att följa efter/stalka en "riktigt kille" i 100 dagar för att se hur en riktig kille var. Han kallade sitt förföljelseobjekt för Riktig kille.

Först är det ändå rätt så oskyldigt; han ligger i buskar och smyger på honom och tar reda på vart han bor, jobbar osv. Sedan spårar det. Han stjäl hans plånbok, kopierar hans lägenhetsnyckel, super ner honom och får till och med Riktig killes släkt att tro att Riktig killes vän Steffes flickvän Erika ska förlova sig med Riktig kille. (Se dag 76)

Hur sjukt som helst är det i alla fall! Han syr en superhjältedräkt av Riktig Killes kläder och hänger den i han lägenhet. Han skaffar ett fadderbarn som han döper till Riktig kille, efter Riktig kille såklart. "Vi är som en liten familj" skriver han. 

Det här examensarbetet gjorde Henrik Hallberg (tror jag han hette) för fyra fem år sedan. Hans handledare försökte stoppa honom, flera gånger. Det var ju inte precis lagligt och jag tycker faktiskt SÅ synd om Riktig kille som blev utsatt för allt det där... Nusse då.

Det var nästan 15 000 som följde hans blogg under den här tiden. Vissa älskade honom, andra hatade honom, polisanmälde honom och försökte varna Riktig kille.

Check it out! (om ni vill ha ett skratt och tänka "jävel va sjukt" flera gånger i minuten) www.riktigkille.nu

"Dag 56 - Tapas

Igår kväll var riktig kille med sin familj på tapasrestaurang.

Jag klädde ut mig till "texmex-kypare" i lösmustasch och sombrero.

Gled fram, brölade:"Hola gringo!" och sköt en bild
."

Fatta chocken?

Åhh. Blir nästan sugen på att stalka någon jag med. Hade vart skoj.

//Mallan

Kommentarer
Anonym säger:

'Hur gjorde du för att blogga från mobilen? Wordpress? :) jag fattar inte hur man gör men skulle gärna vilja kunna! :D'



Jag gick bara in på publishme och bloggade som på datorn haha. :] Det var lite segt dock, funkade bara att skriva i andra redigeraren och inte att bifoga bilder :c

2011-06-23 | 18:33:20
Bloggadress: http://kittiepurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback