festival om en vecka madda[PIP]ers!

Hoho vad lustig jag var nu va? En liten ordvits sådär kan alltid lätta upp stämningen några grader. Apropå grader: det är typ 28 grader varmt ute!! Vojne vojne, som di säger i Finland. Apropå något helt annat: om 3 dagar tar jag semester (från sommarjobbet, jag vet, skumt) och drar till Sundsvall! Eller som dom säger i Finland, Sundisvalli. Jotå. 



Bild från di där dagarna i juli/augusti 2009. Fyra dagar av gummistövlar, musik, armbågande i folkmassor och alkohol. I ett nötskal, ungefär. Om en vecka exakt idag smäller det på nytt på Rävåskullen i Karlskoga! Festivaldags igen.

Karlskoga, den grå och allmänt tråkiga staden blir sig inte lik under 4 dagar. Om det beror på människorna, musiken eller vissa drycker (BOOOZE) vet jag inte men en sak är säker: Om en vecka anländer jag med tåg i Degerfors redo att kasta mig in i Parken tillsammans med Putte och säkert 10 000 andra människor. Förhoppningsvis med en liten trevlig solbränna på skinnet, från Sundsvall. Och en käck liten hatt på huvudet, gärna brun. Sen är jag nöjd.

2ManyDjs - Danger! High Voltage!
 
Gör er redo att få en stöt!

//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

Hahah du skulle varit finsk.. :P

Taack, ska försöka! Ingen fara, lycka till på matchen och hälsa Arvika! :)) Puss! <3

2011-06-29 | 15:27:25
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/
mallan säger:

haha ja jag skulle fasen de... gick det bra igår på kgafesten? :) har förresten lite news om boende! :D pusss <3

2011-06-30 | 10:17:38
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback