Who be them boys to take a bite of that skit yall

Just nu känns livet sååhääääär bra. Faktiskt. Ingen speciell dag eller så men jag har en bra känsla i magen på något underligt vis. Lite nervöst fladder inför sommaren. Älskar att smida planer som jag sen ser fram emot och nu känns det. Det närmar sig! Imorgon blir det Strandkanten med jobbet på lunchen, mm-m-m!

 
Nasty men with big long beard,
all the girls are running in fear

Blev en fika med Sillen idag också på Som Hemma, myys! Lyckades köpa Sommar-mat och fick grillspett, Foccachia och melonsallad simsalabim. Satt fint i kaggen vill jag lova.

Dags att gå och knyta sig och hoppas på att inte drömma lika stressiga drömmar inatt. Puh, helt slut och stressad när jag vaknade ju! Nej jag säger som Pumba: Sov sött och dröm om alla småkryp du mött. Vaknar säkert i ett mycket mer harmoniskt tillstånd då...

//Mallan

Kommentarer
Jennilie säger:

Sv: Absolut, det finns många bra fördelar med att handla second hand :)

2011-06-27 | 22:35:06
Bloggadress: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback