Owl is not a chip

Tjing! Har kommit på vad jag ska göra i bilden som något slags fördjupningsarbete. Trycka på en tröja, wihu! Gärna nått med ugglor för dom är ju bara för söta.



Något liknande fast i lite andra färger... Sommar 2011, jag är redo! Efter att jag kirrat tröjan alltså.

Villl bara slänga in en kommentar om Earth Hour som var igår kväll mellan 20:30 och 21:30. Hoppas ni hade en lika mysig timme som mig, hemma med tända ljus och braskamin. Mm-m-m! Antaglingen var alla ungdomar ute och slirade på krogen men icke jag! Match med samling 8:15 sommartid stod på schemat vilket betydde att jag gick upp 5:45 vintertid. För att hinna vakna, äta frulle ta pencellin packa väska osv. Spelade cirka 25 minuter sen va ja helt slut. Sjukdomen har tärt på mig, måste hinna biffa till mig till sommarn! ;)

Avslutar detta inlägg med lite ugglerop. Hoo-hoooo-hoo! (kanske mer påminde om tomten men ändå, det är tanken som räknas)

Puss!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback