23 maj, måndag

Fantasin flödar. Lyckades vinna en frågesport på avslutningen i Idrott B och fick med mig fina priser i form av en brödkniv, en liten lott jag vann 10 kronor på och en blå/gul rolig sak man klapprar med som låter. (köpte sistnämnt pris själv på partaj, kommer bli fin användning av den på studentflaket kan jag lova :D)

Annars så känns det som att mitt liv består av bakning just nu. Många ämnen sjunger på sista versen och då är det fika som gäller (jag klagar inte)! I och för sig säger alltid jag "åh vad kul, jag bakar något" så jag har mig själv att skylla... :) anyway, igår blev det rabarberpaj som jag hade med idag och idag blir det sockerkaka som det ska bjudas på imorgon. Hm, känns som att den där balklänningen kommer bli svår att komma i om jag fortsätter göda mig såhär.


Kokosnöt i solnedgång.

Jag är så konstnärlig, jag vet.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback