and you just jerk it out

Inspirationen känns som noll. Seriepremiären är avklarad men så jävla surt känns det. Säger inget mer om det utan går vidare, blickar framåt. Lika bra. Trött psykiskt, trött fysiskt. Har haft möjlighet att sova ut i helgen men lyckades jag med det? Naj. Fem över sju på lördagsmorgonen vaknade jag med ett ryck och tänkte "shit, måste jag gå upp? är det skola? när börjar jag?" innan jag insåg att det var lördag och att jag kunde sova ut. Somnade tillslut om och drömde jobbiga drömmar om allt jag  har kvar i skolan. Samma sak hände idag (söndag) fast nu fattade jag snabbare att det va helg. Hmm.

Inte ens om natten kan jag koppla bort skolan, istället drömmer jag konstiga saker som stressar mig ännu mer. Varfööööör?

Johnossi - Bed on fire



Nåja. Ny vecka nya krafter! Lite den jobbar jag med nu: fortsätt simma, fortsätt simma. Positiv. Ändå fick jag i fredags reda på vilken blodgrupp jag har, som ironiskt nog är A negativ...

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback