bringing my style

Har sagt att jag ska ha lite gangsta-bohemian-hippie-indiana-stalj i sommar. Just nu känns det faktiskt som att jag hittat riktigt bra grejer efter en tur till Örebro med Alexandra. Jorå, visst hittade jag some good shit. Många har svårt för second hand, men jag blir bara mer och mer övertygad om att det är nya H&M, typ. Nej inte H&M förresten men second hand är fan grejen som gäller, låt mig berätta alla fördelar (som jag ser det). Först och främst så kan du skapa en personlig stil, hitta plagg som ingen annan har, det är ofta lite billigare och det är miljövänligt! Plus att om du handlar på Myrorna så går pengarna till goda ändamål.

I alla fall, kom jag ut från Myrorna med så himla bra grejer. Hittade ett par perfekt slitna jeansshort som är i rätt storlek och faktiskt täcker min stora röv. Hittade dessutom en svart/vit/transparent blus med tofsar i snören, eller tassles som Maria Montazami säger, som kommer blir underbar i sommar. Sist men inte minst, Tomas Di Leva släng dig i väggen, jag har köpt en kaftan! Ha! Hur fin som helst. Bohemisk? Ja. Orientaliskt? Dubbel-ja.

Kan dessutom berätta att jag tryckte klart min Uggle-tröja igår på bilden som jag bloggade om för rätt länge sedan. Nu är mitt verk fullbordat och jag är helnöjd. Oj, vilket klädinlägg det här blev. Bilder kommer, lugn ba lugn!

Över till något helt annat, missa inte Mitt i Naturen Australien ikväll klockan åtta på svt 1. Så bra!

Gorillaz - Woo Hoo (Blur)

En låt får ni också, lite sådär plötsligt. Nu ska jag iväg och träna, sista träningen innan jag åker till... ja ni vet vart. ;)

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback