en helt vanlig dag. en sån där som aldrig kommer tillbaka.

Fortfarande uppspelt efter helgen. Som var så sjukt grymt rolig! Men vi vandrar vidare, fast jag kommer leva på det här läääääänge. Lääänge. Länge.

Den här veckan bjuder på skola, skola, skola och träning, träning. Låter som ett kul liv jag lever? Snart blir det andra bullar för snart är det maddafakking studenten!! Jag räknar ner och längtar, samtidigt som jag är lite avig till det hela. Faktiskt. Allt kommer ta slut, ingen anledning att åka till Degerfors längre tänkte jag skriva men det har jag ju faktiskt, alla goa vänner jag fått där ska jag våldgästa vare sig dom vill eller inte. He-he. Och om man ser tillbaka på dom här snart 3 åren har det hänt en hel del roliga minnesvärda saker som får mig att skratta bara vid minnet. Vi har gjort roliga saker tillsammans - även fast klassammanhållningen inte är den bästa - som när vi va på Kolmården förra året och spelkvällar, övernattning på skolan med mera! Åh.

Nostalgi. Något i den stilen känner jag. Annars skulle jag väl i och för sig inte sitta här och va blödig. Skämt å sido så känns det som att tiden kan få gå sakta sakta den här sista tiden. För sen då? Tomt på sätt och vis. Ändå underbart, vem längtar inte men det finns två sidor av det hela inser jag klart och tydligt nu.


Kolmården, vilka tider vilka tider. :)))


Mat på Kolmården


Fick till och med en autograf av Martin Emtenäs från Mitt i Naturen. Suck on that one bitches! ;)


Lek med Klassen dagen innan avslutningen tror jag det var, förra året. Vi lekte en lek där man ska hitta massor av olika saker. Hittade en pensionär som hette Åke och fick 10 poäng.


Haha. Fånga äpplet!


En glad Erika som just tagit sitt körkort!! :D


Påväg tillbaka till skolan från Mässen. Den vägen har vi gått några gånger! Kläckte ur mig i ettan att jag skulle bada i Letälven innan studenten. Det var innan dom hitta ett lik där, nu är jag tvek alltså...


Lektion


Dom fyra slinkorna. Haha lång historia bakom det namnet! ;))

Övernattning på Labb

Det ger lite perpektiv på vad vi har gjort. Ett litet bildkollage på min klass, ja varför inte liksom. Ha det bra därute, säger som Hoffmaestro: PEACE! ;)

//Mallan



Kommentarer
Lovisa säger:

Min dörr kommer att stå öppen för dig Malin! ;)

2011-05-03 | 19:50:53
Bloggadress: http://plovisa.blogg.se/
mallan säger:

låter bra det lovisa! :D

2011-05-08 | 19:39:06
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback