Go get it, get it

Annorlunda dag idag, vi skulle nämligen göra en talkshow i svenska C där vi skulle rikta oss till en viss målgrupp och vi fick 60+. Inte överdrivet förberedda satt vi i alla fall där i vårt förmiddagsprogram "Efter 11" som vi döpte det till starring: Björn Ranelid (Erika), Arja Saijonmaa (jag), Ingemar Stenmark (Ludwig), Elisabeth Andreassen (Fredrik), kronprinsessan Victoria (Malin) och Prins Daniel (Haris). Ja vad ska man säga, hade med mig ett litet björkris och visade hur man ska använda det rätt i bastun som Arja gillar. Pratade finlands-svenska och berättade om min passion till tangon, som jag upptäckte i Let's Dance. Var i alla fall kul och se allas talkshows och många saker gav ett gott skratt!

Jag? Over and out.

//Mallan

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback