I can be your bodyguard

Kan knappt förstå det. Sitter här inför min allra sista så att säga "riktiga" måndag i gymnasiet. Shit! Helt overkligt på sätt och vis... Har dock endel kvar i form av skolarbete: fördjupningsarbete, tal i svenskan, fysikprov och en personlig rapport i biologi. Belöningen blir en veckas semester i Turkiet FÖRHOPPNINGSVIS eftersom det har dykt upp ett jävla askmoln igen som ställer till det med flygtrafiken. Okej, jag överlevde Judgement Day (jorden gick inte under, jippie!) men tro på fan att det skulle bli ett stort jävla vulkanutbrott på Island. Är det inte det ena så är det det andra. Jag vill jag vill jag vill jag vill så häääääääär mycket till Alanya. Jag har längtat och förtjänar en utlandsresa efter dom här tre åren ju :(:( dumma vulkan! Kan inte annat än att hålla tummen och hoppas, HOPPAS att vi kommer iväg. (Och kommer hem, ehee)

Har beställt lite sommar/festival/greklandskläder såhär på söndagskvisten, en ska unne sig litte ibland. Har träffat Helena idag och igår också, lika kul som vanligt! Vilka planer, vilka planer säger jag bara!

En bild som får avsluta denna vecka för att den är så grymt jävla klockren.


We want you.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback