Hur firar du champinionens dag?

Klockren reklam från Ica, ujuj. Matchen i söndags var hur härlig som helst, vi PISSA på dom som fäään! Vinst med 0-4 med andra ord. Måndagen var som de flesta måndagar det vill säga intensiv, hände dock en rolig grej. Egentligen mest sorlig (haha)...

Jag, Macke och Haris var påväg ner till bussen och gick i bredd på cykelbanan. Jag med en träningsväska över axeln (vill betona det lite extra) när en tant på cykel kom bakom och ville cykla förbi. Hon plingade på cykeln och sa "ho-ho grabbar, nu får ni akta på er!". Tack för den. Vilket jag också sa, halvhögt och då vände hon sig om och sa "oj jag såg inte, det var ju en tjej också". Too late för ursäkter, vavava?

Hehe, rätt kul ändå tyckte dock jag, lättsam som jag är till sinnet. Känns dock sådär att nån gammal gubbe från USA har förutspått att jorden går under på lördag. Jag vill ju ta studenten, buhhuu! :( Judgement day, May 21. Hm, han hade tydligen studerat bibeln väldigt noga och insett att Mayaindianderna hade fel: jorden går inte under 2012 som dom förutspått utan redan på lördag, 2011. Den 21 maj var det enligt honom exakt 7000 år sedan som Noak seglade iväg med sin ark och gud har bara gett mänskligheten 7000 år. Jaha, säger jag. Jag tror nog mer på Big Bang och att om jorden ska gå under ska det vara pga klimatförändringar, kärnkraftverkexplosion eller något vetenskapligt. Inte att gud har bestämt att nej nu ska jag göra en jordbävning över hela jorden ca klockan 18 på lördag den 21 maj och utplåna den här planeten. Det var nämligen så det skulle gå till, enligt den amerikanske profeten.

Vi får väl se vad som händer. Lär bli en spännande lördagskväll känner jag...

Black Lips - Bad kids

Tisdagslåt att harmonisera öronen med.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback