myskväll

Slutprovet avklarad, likaså veckan. Känns förbaskat skönt måste jag säga, även fast jag inte har en blekaste om hur provet gick. Antingen gjorde jag asrätt eller sjukt fel. Jaja. Denna fredag kunde i alla fall inte avslutats på bättre sätt. Jag, Madde, Frida, Kossi och Ivana (Josefines spanska utbytesstudent som bor hos henne över helgen) styrde myskväll vilket var hur kul som helst. Har verkligen saknat dessa människor (kanske inte Ivana då som jag aldrig träffat förr) och insåg att vi måste ha fler såna här kvällar. Humorn, stämningen, gemenskapen. Topp.

Måste tillägga att mina spanskaskills var ganska bleka men mina engelskaskills var i princip obefintliga. Vet inte hur många saker jag kläckte ur mig som blev helfel och en del rent sagt perversa, ehee... ;) haha.


Jag och Frida PIP-10

Kossi och jag, festlighet

Madde och jag, Arvika-10 (sjukt svettiga bör tilläggas, inte vatten här inte)

En kanon myskväll med kanonmänniskor! Bör göras om snarast känner jag. Ovan lite bilder från fina minnen, he-he. Typ bara fest/festivalbilder men det är liksom då man har kameran i högsta hugg. Hade en perfekt bild på mig och Kossi från PIP-10 när vi sitter på ett klot i en lekpark men den gick inte att ladda upp. Rackarns!

Nu ska jag knyta mig (tänker på allt översatt till engelska nu och inser vad fel vissa saker blir. Speciellt om man försöker förklara vad negerboll är och börjar gå in på vad neger är i samma stund som man inser att den man förklarar det för är från Spanien och lite "mörkare". Då sitter man där med skägget i brevlådan eller slipsen i kopiatorn, det är bara att välja... )

Nu helg.

//Mallan

Kommentarer
Maddo säger:

Ja de måste vi verkligen :) pusspuss<3

2011-05-23 | 09:45:00
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback