Valborg

Trots en jobbig vecka som innehöll mycket sorg skulle jag minsann fira valborg och inte på vilket sätt som helst. Hoffmaestro i Conventum Örebro stod på schemat (I know: CAAAAAN YOOOU DIG IIIIIIT? Oh yeah) för att sedan forsätta festen på Frimis och deras "festival" Campus 48h. Syrran och jag var taggde som få och blev ännu mer taggade av vår spännande bussresa till Örebro, roliga människor vi connecta med utanför Conventum och det fina vädret (och drickan vi hade, he-he).

Kort sammanfattning av kvällen: AWESOME! Mer säger jag inte, bilderna får tala sitt språk (som vanligt) så nu spyr jag upp lite bilder till er! Only for you.

   Hoffmaestros bar    Jens gav ALLT på scen, trots diskbråck...  

Spännande. Ett minne för livet, systrarna Bergman vet hur man festar. Just say'in!

//Mallan

Kommentarer
tha sista (from the same mistaa) säger:

systrarna Bergman kan det här med festande, ja. indeed we do! alltså jag älskar bilderna du la upp, så sköna. johan ser mysko ut med tungan ute. weirdo. haha awesome inlägg ocksååå :D

2011-05-03 | 11:21:45
mallan säger:

haha håller med dig 100 :D skumma bilder, precis som det ska va! ;)

2011-05-03 | 18:25:59
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback