Arvika

Tog tåget för en weekend i Arvika där ett besök hos Madde stod på schemat. Började allt med ett kort besök hos mina kusiner där jag fick mat och sällskap under den tiden Madde spelade konsert. Bilder från denna mysiga helg coming right up here!

Frukost
Jag gjorde mig hemmastadd och spred ut mig i Maddes lya.
Söt studentpresent som Madde fick av sin lillasyster.
Vi drack glögg, käkade pepparkakor, lussekatter, kanelbullar och kollade på film.
Datorbild (mycket nödvändigt må jag säge)

Sen råkade jag köpa en lampskärm... Hoppsan!

Men den är var ju så fin! Med tentakler och allt!! TENTAKLER. Precis.

Vi fikade på Nordells.

Gott gott. SÅÅÅ kul att träffa Madde igen. :)

Köpte en yoghurt och en Loka på Nöjesbutiken i Arvika innan jag skulle åka hem. När jag frågade han i kassan om dom hade några plastskedar jag kunde äta yoghurten med sa han att det fanns vid kaffeautomaten. Jodå. Visst fanns det plastskedar Men TITTA VAD SMÅ DOM VAR!! Hahahha. Dvärgskedar. Den lilla mimiskeden orkade knapps vispa runt den tjocka yoghurten och det tog sin tid att äta den. Ojojoj XD

I alla fall. Ha en bra måndag osv. Adios!

//Mallan

Kommentarer
Vegard säger:

Hei Malin!



Hur e de? Jei mor bare bra. Du har ikke ring meg... Lurter po om du o din venn vil leke Lampskjermer med meg? Trenger lit "Action" i den sorte vardagn. Je hade tenkt åk po Parttykryss! Vil du foelje me meg? Son der 100%PArTY! Jei må danse hele natta. Om du vil so kan vi dele båterum? Hytt som di seger på Kaus. Vil du de so tvek inte po o maile meg.



Hade koselit! Klem



Din V.

2011-11-28 | 19:50:22
Madde säger:

HAHAhaha. Jaa dör. Ser såå drogad ut! Haahaha (står här o garvar för mej själv)..



Och skeden omg!



Så roligt att du kom ;D

2011-11-29 | 12:56:24
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/
Mallan säger:

haha nejdå madde du ser så fin ut så! :) ja skeden va förjävla sjuk... svinkul att va där, får göras om :D <3



AlbinVegard: Jag vet att det är du...... ojoj.

2011-11-29 | 21:35:13
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback