Will find a way

På lördag ska vi ha Reunion-klassfest, eller som den heter på Facebook: NVTE08 klassfest 3e december. Ska bli roligt att träffa alla igen. men konstigt. Tydligen ska vi vara hemma hos mig också, kors i taket! Nåväl. Det blir vad man gör det till.
 
Old days!
Fysiklektion (guuu va längesen det känns). Adam och halva Jonas.
Ludwig och Fredrik.
Erika och Malin.
Entréhäng.
Jättefin och skarp bild. Om jag inte minns fel tog Micke min mobil och spamma loss som fan. Med att ta bilder alltså...
Också en skarp bild på mig när jag gräver fram något i mitt skåp på Parken..
Hahhaha. När vi hade övernattning på Labb så lyckades jag ställa upp delar av klassen på rad så fint, så fint.
Kanske lite Monopol?
Mitt konstverk i kemisalen som va kvar där i över ett år. :D
Erika gav mig onda ögat, hehe!

Ska bli roligt, som sagt. Även fast alla inte kan komma. Har förövrigt haft en riktigt bottendag. Varit på dåligt humör och deprimerad hela dan.. Gaaaaah. Lite positiva saker har väl hänt men inte ens en vinst i Wordfeud kunde få mitt humör från :( till :). Blä.

Aja. Nya tag imorgon, hej och hå! (Mental peppning av mig själv). Mycket givande.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback