Falkenberg

Roadtrip till Falkenberg stod på schemat för helgen och vilken jävla rolig roadtrip det blev! Sjuk resa, med sjuka människor.
Vi åkte tiiidigt på morgonen.
Fortfarande med psyket i någorlunda behåll...
Massage och grejer, ujuj!
Vi såg superman.
Vi betade av milen
Jag råkade köpa en mindre uppskattad salami som jag hade på Njallabröd och skulle käka som frukost. Den rackarn, "Salami med ett uns av vitlök" luktade fan själv och det hela slutade med att Erik sutta ut min stackars stinkande salami genom fönstret någonstans vid Smålandsstenar. RIP

Jag drack en yoghurt som inte var drickyoghurt. Har mina skills, höhö

Sedan vad jag lite oaktiv med fotograferandet på min egen kamera så här är the grabs i Falkenberg när vi skulle åka hem. Påväg mot ett matsälle!

En Mister Fox-pose

Cooool bild, huh? Lite magi får avsluta bilderna från denna tripp.

Grymt kul i alla fall, galna människor. Ullared en snabbis. Köpte massa deo.
Fred ut,
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback