POW POW POW

Strömpis i fredags. Säger bara hahahahhaa va kul det va. Lite överskattat ställe men fortfarande en jäkligt kul kväll. Girls night out med Helena och Lovisa, detta är kvällen i bilder:


Är det 3 så är det fest! Vi började förfesten med Sibylla (köttebullar-tallrik, som dom kallart)

Lovisa fixade frissan

Jag och Helena. Helena som för övrigt sminkat mina ögon, sååå duktig är hon!

Sen fortsatte förfesten inne på en offentlig toalett i örebro, på järntorget.

Roligaste någonsin! hahahaha xD

Sen gick larmet, och festen tog slut..

Då hittade vi Strömpis istället och partade på där :D

Sjukt kul kväll! Örebro levererade.

Sedan fick vi skjuts hem av snälla Gustav och hann med Max innan vi styrde mot Kga. Yummie in my tummie.

Blev inte många timmars sömn för jag blev inringd till Bråtens Loppis i torsdags av Jan. Egentligen skulle Sillen och Emma stått men Emma blev sjuk. Jag inringd. Sen kunde inte Silllen men sedär vilken tur att Gurra ställde upp som körvförsäljare i 5 timmar från 9:15 till 14:15. Allt började så bra också, när vi kom dit säger hon som jobbar där "MEN GUD vad ni är tidiga!! Vi öppnar ju inte förrän klockan 10 så det räcker om ni är här kvart i."

Tack Jan. Hmm, nä men ska nog ge en liten hint om att man inte behöver 45 minuter på sig att ställa fram 3 lådor och en skylt...


Men SOM vi sålde körv. Höll på och ge en gubbe ett sånt där löv på sin korv också, av misstag.

"Bästa konditoriet i stan"

Otroligt pigg och motiverad. Gaj och serviceminded, som dom säger i Pistvakt.

Sedan blev det hockey på söndagen, vilket jag helst förtränger eftersom Bofors blev förnedrade av Örebro med 7-2... Gott med hockeykörv i alla fall, tryckte i mig 2 stycken! :D Och den sista snarten på min första korv hoppade ut ur skinnet, skitsnusk men ACK så kul. Garvade näsan av mig.

Jahopp. Det var väl hälga det, på ett ungefär.

(Update! 7-3 till örebro blev det visst.... Hjälpte inte så mycket)

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback