Satin 11-11-11


@ Helenas casa

@ Toan, Järntorget. (Mitt casa. höhö)

Hade en svinkul kväll! Satin, eller som pappa kallade det: "Saints" levererade över förväntan. Goda drinkar som tusan och SOM jag sörplade i mig dom. Uuups.


Nu suger det i tarmen efter mat. Hemmagjord pizza coming up snart. Åhåhååh.

Tog inte så mkt bilder under kvällen. Ville inte ha med väskan in på El Satino och var inte på fotohumör innan. Men så mycket sjuka roliga grejer hände!

Som när vi stod och drack/stannade för att Lovisa behövde kissa på ett skumt ställe (typ under en trappa, i ett mörkt hörn) så kommer en lodare med dragspel och byxorna halvvägs uppknäppta som tänk kissa där. Vi säger "Hoppsan, här var det upptaget!". Jag tänkte i mitt huvud "Vi va här föörst, bitch. In ya face!" som att det verkligen var ett fint ställe man ville vara på och inte under en sunkig trappa där 3 supande ungdomar stod och tattade sig. Hahaha.

Sedan sa vi hejdå MASSOR för att han skulle fatta vinken och gå men han såg bara förvirrad ut och hasade sig närmare. Tillslut mumlade han ngt på engelska och vi hajade att karln inte förstod svenska. Snabbt bytte vi taktik och slutligen släntrade han iväg i fredagsnatten med byxorna uppknäppta och på jakt efter ett nytt ställe att urinera på.

Over and ouut, 

//Mallan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback