Strategi

Igår drog Helena och jag en roadtrip till Degerfors, hoppade in och frågade om Doctor Fish, och kristinehamn för hämtning av glasögon som jag ska prova hemma. Vi hann även med Ica Maxi i K-hamn och satt där jäääääättelänge och pratade om allt möjligt. Och spionerade lite. Hehe.


Utanför Doktor Fisk i Degerfors.

Bara att boka tid kvar nu!

Jag i glajjerna. Första paret ut!

Andra paret ut. Pow, pow, pow! Gillar min naturliga pose, mucho.

Nåväl. Får suga på den karamellen likt Doktor fish ska suga på våra tår om någon vecka. Idag lurade jag i alla fall hit Helena klockan 11 för en brutal brunch beståenda av bacon, skramlade ägg, pannkakor. En smoothie fick jag även i mig. Och självklart en kopp te på det! :D Gött.

Sedan planerade vi morgondagen, garvade, kollade gamla bilder och åt ännu mer (läs: lasagne).

Imorgon ska jag ut och springa. Eller borde jag säga rulla? Hittar ni en varelse i Craft löparbyxor, tjocktröja och ett eventuellt hårband runt skallen liggandes på gatan- räds icke. Hjälp mig hem.

Avslutar med att säga: POW, POW, POW! Det är liksom så vi jobbar nu.

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback