Grown up?

Känns som att jag borde skriva något klokt. Men min hjärna är lite borta. Invigde konstgräsplan på Nobel idag, den satt fint! :) Jag tänker inte så mycket längre, men det kanske är bra.. Hjärnan kan få vara lite ut och in om den vill.

Började i alla fall fundera på vad man ska göra över nyår, när jag fick frågan av en vän. Hade liksom inte tänkt så långt innan men det kanske är dags. Känner dels för att ha en såndär mysig nyårsafton med trerätters, lite lagomt att dricka och massa prat och spel typ.

Är dock också sugen på att åka bort någonstans över nyår. Vore sjukt kul. Blev lite inspirerad av syster som drar till Edinburgh i Skottland över nyår med två vänner. Friskt vågat och låter amazing!

Såå, får suga på den karamellen ett tag. Vad jag ABSOLUT inte vill är att hamna på någon fest i karlskoga och sen fira tolvslaget tattandes på torget och nästan bli dödad av en raket. Been there, done that....
Sillen och jag, nyår 09-10.
Vi drack Morotsvin och hamnade på torget vid tolvslaget.
Morotsvin ÄR INTE GOTT. Det är ett som är säkert.
Nä precis. Snusk.

Och så vill jag passa på att ställa mig frågan: hur såg jag ut?! Fick ett jättedumt infall den 27 december att jag skulle färga håret eftersom jag hade läst i nått jävla horoskop att en förändring, "kanske en ny hårfärg" skulle vara bra. Sagt och gjort knatade jag iväg till frissan och visade en bild på en hårfärg som var jättefin.

Tyvärr blev inte färgen ALLS som jag ville (la ut fuckin' 800 riksdaler också) utan slutade som en grå-grön nyans. Snyggt.

Nåväl. I år ska jag i alla fall fira nyår med klass och lite vuxet. Inget morotsvin med andra ord och absolut inget Alfred Nobels Torg. Lite kul var det dock när jag skulle beställa taxi hem det nyåret. Ringde fel nummer och beställde en taxi av en gubbe som hela tiden sa "till Bisoaren?" när jag sa att jag ville ha en taxi till torget i Karlskoga. Efter pinsamt lång tid insåg jag att jag tryckt fel nummer (en 5 istället för en 6 i slutet) och vi fick en taxi kvart i fyra eller något svinsent.

Aja. Over 'n' out, suckers!

//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

Hahaha.. Kommer ihåg hela horoskop till färgnings processen.. :D

2011-11-24 | 12:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback