Weekend

Såg Tintin på bio igår med Gustav, den var riktigt bra faktiskt! Gillar Milou starkt. Vilken hund!
 

Sen drog vi till Stråhallen (efter några omvägar hittade jag med mitt usla lokalsinne. Jag brukar inte vara i stråningstorp ju...) och spelade minigolf. Eller bangolf, som dom kallar det. Vi behöver inte nämna vem som vann eller så. Huvudsaken var att jag lyckades lura han som jobbar där att jag vann. Hehe. Och jag va ju nära att vinna. Damn.

Nästa gång, då jäääklar...

Just nu sitter jag och kollar med ett halvt öga på ett program om Makaker (en slags apa) på TVn. Ärrade, fighter-apor som bor i Indien. En fick en elchock och nästan dog. Alfahannen Tarak går med svansen högt och fick halva läppen bortsliten i en fight för längesedan.

Man kanske skulle skaffa sig en liten apa. Kunde ju vara kul.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback