19 bast goddamnit

Hade världens bästa födelsedag med mina fina fina fina vänner som det var SÅ SJUKT roligt att träffa! Har saknat dom så otroligt och inser att dom är GULD, allihop. Vi hade en helrolig kväll med prat, skratt och alkohol. Hade kunnat drickas med lite klass och inte syrran och jag dragit fram the bucket. Men den är rolig. Vi hade ju Mojito night, eller som pappa kallade det: "Mosquito night"


Syster och jag innan kvällens festligheter drog igång.

The bucket med Mojito i. Mmm

Mina gull<3 Lovisa är tyvärr inte med på bilden, för hon tog den. Makes scense kanske...

Bästaste Lovisa och Madde, så jävla roligt att träffa er igen!! <3

Och jag är lycklig när jag har min hink och mina vänner nära.

The bucket. Dangerous, dangerous! ;)

Alexandra och jag, SÅ saknad va hon tösa! <3

Fotmassage. Helena och jag ska gå och få fiskar att äta på våra fötter, finns ju i Degerfors vad jag har förstått. Hoppas bara inte fiskarna kan äta ihjäl sig, finns en viss risk för det på mina fötter. Byter typ hud på fötterna. Snusk. Gick barfota så mycket i Grekland, nu mår di inge bra.

Så jävla klockren kväll, som slutade på bästa sätt.

//Mallan

Kommentarer
Alex säger:

Var superkul att träffa dig igen Malli!! en superkul kväll bjöd du på <3 Du är bääääääst!!!!!

2011-10-13 | 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback