Barrunda Göteborg!

Inledde torsdagen och Göteborg med lite shopping, en jätteskön nap på Helens soffa som nu mer går under ett annat namn än den tidigare varit kallad (long story) och drog ut på en barrunda senare på kvällen. Skön start. Tog det rätt lugnt med alkoholen, men lyckades ändå hamna utanför Sejdeln dansandes (stod några dudes och hade gjort en jätteful koregrafi) till N Syncs gamla dänga It's gonna be me. Haha!

När vi drar vidare på vår runda (ligger typ en porrklubb på samma gata) kommer det fram några typer och börjar snacka. Jag kläcker ur mig "Nää, vi har inte tid. Vi har precis gjort en show och dansat och grejer.." Vaa?! Ibland formulerar jag mig så fel, vilket Helen också påpekade. "Malin, det där lät INTE bra! Det lät som en heelt annan show om du fattar..". Oops.
Nåväl. Sjukt kul kväll i alla fall som slutade på Dancin' Dingo med en Fuzzy Navel i handen. Fint det. Bilder!!
Vi började hemma i Helens crib. Min bästa vinkel, huh?
Passade på att tafsa lite
I väntan på bussen
I don't like waiting...
Helen/BärsarN
Stirred, not shaked
Med min Fuzzy Navel. Alltså drinken - inte min navel. Den kan ju i och för sig också vara luddig, vad vet jag.
Så jävla GOD
Dancin' Dingo goddamn!!


Råkar dessutom vara pris för bästa utklädnad på Dancin' Dingo på lördag. Nämnde jag att jag har med mig pumpadräkten?

//Mallan

Kommentarer
Anonym säger:

hahaha kan ju bara älska 4e bilden! :D

2011-11-13 | 00:55:57
Bloggadress: http://geeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback