C(hoho)klad

En käck liten sko har jag hittat. Och ÄNTLIGEN fått tummen ur och laddat upp bilder från Kalo Nero på fejsbok. Bättre sent än aldrig. Brutalt shoppingsugen, blir nog en shoppingrunda med Lovisa på torsdag. Gött.

Vad har jag gjort på sistone? Typ ätit kyckling, det har blivit en del kyckling faktiskt. Haft HIMYM maraton, druckit te och ÄNTLIGEN (snyft snyft) cuttat mina festivalband!! Anledningen var en klocka. Grattis till din nya klocka stod det på en liten lapp när jag köpte den. Love it. Brutalt stor, typ ett väggur på handleden. Najs. Kände att denna nya, rena, fina klocka inte ska trängas med ett bakteriellt, snuskigt festivalband. Så, knips knips. Tog dom andra två när jag ändå var igång. I'm free!



Just! Bokade mina biljetter till Gbg idag. Så nu kommer Junior ner och skakar röv i Götet. Fint de. 

//Mallan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback