Halloween 2011

Som jag tidigare nämnde är ju Pumpa sååå 2010. Detta blev min Halloween outfit 2011:
Jag som Använd Tampong. Ob Pro comfort med vridna kanaler.

Och sedan fortsatte kvällen i vansinnets tecken. Typ.
Helen som Zombie Bride
Tampong sminkning
Vi tog bussen in till Avenyn, som vanligt folk. Men det var vi sannerligen inte.
Scaaary
Inne på Dancin' Dingo
Sneaaaaky, huh? DINGO!!
Här står jag och absorberar
Keep bleeding
Det var wack, wild och förjävla kul

Jaha. Det var en spännande kväll. Hade tampongregn på dansgolvet, var uppe på scenen, käkade baguette, tog kort med Godzilla och viftade med en klase blodiga tamponger i örat på en stackars turk.
Nu snart tåget hem till Ack Värmland, du sköna..
//Mallan

Kommentarer
Vegard säger:

Hei igjen Malin! Long time no see som vi seger po kaus! Hur gor de med turtles:arna? Vi po kaus har en programm som handler om turtles, soek hit nue Malin! So kan vi ses, vil gjerne treffe deg! Si vad som hender hehe... Kjempe koselig som tampong, kan jeg fo bli din egen tampong?



Love

Vegard

2011-11-11 | 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback