Home sweet home

Har aldrig upplevt en bilresa från Sthlm att den gått så snabbt. Vet inte om det beror på att jag tvärsomnade så fort jag la huvudet på kudden som mamma och pappa tagit med till mig och sedan vaknade när vi var vid Gråbo i Kga eller om det beror på att pappa körde som en biltjuv. Kanske en kombinaiton, för jag drömde att han gasade på som fan (typ 200km/h) och sa "jag ska se hur fort den kan gå!" på en raksträcka. Ja, vi har ny bil. Kommer ALDRIG våga köra den. "Du är den första som sitter i baksätet Malin!". Ja vad bra att ni låter en människa som inte duschat på 2 dygn och rest i 20 timmar, svettig och jävlig premiära det nya lädersätet.

Nåväl. Home sweet home! Sov som en stock inatt i min egna säng. Den har aldrig varit så uppskattad som igår kväll. Blev en 12 och en halvtimmes sovning och det var SÅ skönt. Fick även en välkommen hem present av m&p igår. Mamma började asgarva när jag öppnade paketet: "Jag tyckte den var så rolig! Och du kan ju så mycket om sköldpaddor nu." 


Turtelly Nerdy, that's me.

Vet inte om jag kommer använda den så väldans flitigt men kan ha den för att vara snäll någon gång sådär. Men inte i offentlighet.

Kanelbullens dag idag. Och jag har ingen kanelbulle! Don't panic. Don't panic. Ska lösa det här och stoppa in en bulle i ugnen fortast möjligt. Visste ni att Kronprinssessan Victoria är gravid förresten?

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback