Te-afton 2011

Te-afton 2011

Fyy fan vad te jag har druckit. Bilder nedan från Lovisas, Helenas och min te-afton, som jag kallar den. Och pyjamasparty, kan vi också säga. Puh


Jag gick in stenhårt för denna te-afton. Insåg att jag kanske gått in lite väl seriöst när jag stod och ställde fram små fat för tesilarna i form av tekoppar. Men dom är ju så gulliga?

Nusse då, vad dom är söta. Helt kär. Där kan tesilen ligga och götta sig.

Tesil. Bara för att jag nördat loss TOTALT på det här.

Ska man dricka te ska man banne mig ha scones. The scone maker.

The scone eater och "Påskharens gröna blandning".

Där ni!

Färdiga, satt fint i kaggen

I mitt esse, med en tekopp i handen.

Vi gick in på ett Chai te som var mycket välsmakande och aromatiskt.

Chai te.

Lovisa njöt av te och scone, en klockren kombination om jag får säga det själv.

Sen blev det pyjamasparty med film (Dirty Dancing bland annat) och rött te. Classy.

På morgonen drog vi en kanna svart te (jordgubb&grädde) som var SVINGOTT.

Kommer säkert va hård i magen i en vecka, men det är smällar man får ta för fy tusan vad mysig te-afton vi hade. Damn. Ska jag göra oftare.

Nu blir det snart duschen och bussen mot Örebro för nya äventyr. Om jag inte fastnar på toaletten vill säga. Ehee

//Mallan

Kommentarer
Allan ;P säger:

Åååh lät supermysigt Mallan!!! lite temys sådär mitt på hösten är ju helt perfekt ;D Saknar dig Mallan <3

2011-10-25 | 20:22:43
Hanna K säger:

Hej Mallan!!:)

Vilken rolig och fin blogg du har!!:D

Men nu blev ja nyfiken på var du köpt de där små tallrikarna till tesilarna??

Ha de

Kram Hanna

2011-10-28 | 16:56:52
mallan säger:

Tack Hanna, vad snäll du är :D Dom små faten är köpta på Lagerhaus, 19 kr styck. Jättesöta och jättebra! :)

Kram!

2011-10-29 | 12:58:05
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback