Too much time

Svensk höst är mysig. Gillar daggmaskarna till och med. Och luften, så frisk och fresh! Har antagligen för mycket fritid och för lite att göra. Drog ut och sprang, skönt. Var ett tag sen dock.. 


Efter min löprunda. Tummen upp för höstlöv.

Men såhär kände jag mig egentligen. Svettig, ansträngd. Ser dock en smula rädd ut, vilket jag inte är. För vi har ju ingen Speedo Man i Karlskoga! Nej. Skämt åsido. Finns idioter till allt. Just sayin'

Mycket attraktiva bilder. Frågan är varför jag har tagit dom? Definitvt för lite att göra. GAah. Klättrar jag redan på väggarna? Var är Morning Survey och Boxing liksom... Nu ska jag äta. Lingonhistorien, en ytterst god rätt med ett ytterst bra namn. Har aldrig förstått vart "historien" kommer ifrån med det klingar lika bra som det smakar! 

Tooodelido.

//Mallan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback