Dear blank

Tar det lilla lugna. Chillar. Ligger på sofflocket. www.iwastesomuchtime.com stämmer OCH råkar vara en otroligt rolig hemsida. Che-che-che-che-che-che-che-check it out!

Även denna: www.dearblankpleaseblank.com

En vägg man kan skriva allt möjligt på. Dessa är skoj.

"Dear backstroke swimmer,

Surprise!

Sincerely, the wall."

Tillåt mig skratta. Hahahha. Och den här, ojojoj.

"Dear prank-obsessed brother,

Happy Saturday! I hid 13 alarm clocks all over your room.


Sincerely, is 4:30AM early enough?"

Klockrent.

"Dear clouds,

Thank you for making class more interesting.

Sincerely, just spent 30 minutes watching a Jesus cloud turn into Voldemort."


Skitsöt larv som jag fotade på min födelsedag. Med mobilen, så inte bästa larvbilden kanske. Helens sa "Nu skulle jag haft min mobil med mig så jag kunnat fota dig Malin. Du ligger ner på backen och fotar en larv?!" Ja Helen. Jag klappade den också.  

För att göra det hela lite mer artistisk har jag roterat bilden så att denna larv numer går upp och ner. Magical Maggot. 
 
Dear Maggot,

Why do you look just like a mustasch?

Sincerley, bored girl having too much time.

Jättejättemärkligt gjort. Borde nog söka jobb och ta mig upp från sofflocket. Eller oroa mig för min mentala hälsa...

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback