Pieces of string too small to use

Har precis upptäckt en knapp på min dator som jag aldrig tänkt på förut. Har nu nyfiket tryckt på den 4 gånger, men jag har INGEN ANING om vad den gör. Datorn sprängdes i alla fall inte, så mycket vet jag. På knappen är det en hand som pekar med pekfingret på en liten rektangel. Mystiskt.

Har varit i Örebro idag och kollat på en konstutställning i Svartån som inte fanns, vandaliserat lite inne på Cubus, pekat på min grann-grann-grann-granne och sagt "där är min grann-grann-grann-granne" till denna grann-grann-grann-granne utan att säga mer (typ hej, hur är det med dig hade ju varit trevligare) och slutligen fikat. Antar att fikan var den enda normala, men kul dag var det.

Alela Diane – Pieces Of String
Asa – Fire on the Mountain
16 Horsepower – Black Soul Choir (1996, "Sackcloth'n'Ashes)

3 mycket bra låtar, länkarna kanske inte fungerar som en länk ska. Men då vet ni i alla fall vad dom heter och kan hitta dom om ni är på det humöret. Hehe.


Varför känns det så avlägset?

Har tryckt på the mystery knapp ännu fler gånger nu och insett vad den gör. Eureka! Simma lugnt i regnet.  

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback