kind of

Halli hallå mina bekantingar.

Något fruktanvärt roligt men ändå fruktansvärt hemskt hände igår. Hahahhaha. Jag dör av skratt bara jag tänker på det. Hahahahhaha. Men mer än så säger jag inte, det är för fruktanvärt för att skriva det med ord. My god. Ojojoj.

Vad jag har gjort på sistone

  • Sett en jättebra film på bio med trevlig sällskap, mys.
  • Sett en gammal bekanting från 2009, språkresa Spanien.
  • Gått bakom en vad jag trodde from gammal gubbe med rullator ända tills han drog en snorloska på backen och skrapade med foten i den för att ta bort den. Slutade gå bakom denna gubbe då.
  • Träffat bästaste Madeleine idag och yrt runt samt fikat på stan med henne. Så kul!



Mysterious.

//Mallan


Kommentarer
Madde säger:

Håhåhå!

Ja de va så kul att träffa dej! Och nu måste vi ses igen snart ju!!! Har massor nytt att berätta från surfland! ;D

2011-10-16 | 23:07:30
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback