2 veckor kvar

Borde skriva nagot vettigt, men allt jag har ar skumma berattelser. Har hort SJUKASTE/ROLIGASTE volontarhistorian men den berattar jag nar jag kommer hem istallet. Den ar ratt lang och jag vet knappt om jag kan beratta pa svenska langre. Vi far se.


Gillar vara skyltar. Protected by law. Kanner mig cool pa nagot vis.

Min "ah sa fint att jag nastan borjar grata-min"

Har ar anledningen. En gubbe, med lockigt silverhar som skulle ga pa hatchling touren med sin "flickvan/partner". Han var verkligen inte som vilken turist som helst. Jag fragade vart han var ifran, och han svarade: "I'm from everywhere..." Jag blev aningens forvirrad och sa: "How do you mean?" Gubben: "I'm from Greece. In this life."

Jag blev tyst ett tag, sager sen: "And in your other lifes?" Gubben: "In my pre past life, I'm from Italy, in my pre-pre past life I'm from Israel and in my pre-pre-pre past life I'm from Ancient Greece." Detta kan vara den mest intressanta manniska jag nagonsin traffat, han kommer ihag sina 7 senaste liv och skulle kunna skriva ner dom i detalj. Vet inte om jag tror pa det, men alltid intressant att traffa nagon med en annorlunda installning till livet. Han var yogalarare och aker omkring och forelaser i massa lander. Han fragade aven Peggy och mig vilka stjarntecken vi hade och berattade for mig att jag ar "the 15th grade of Libra". Vagarnas vag. Ungefar. Och han skrev denna sota lapp till oss, eftersom han var sa imponerad av var unga alder. Han sa att det ar kul att se unga manniskor med "their brain connected to their heart".

Har bestigit ett berg ocksa, valdigt spontant, i flipflops. Men heter man Bergman i efternamn ska man fanimig ta sig till toppen!

Ett panorama over utsikten. Nikos blev suddig, han rorde sig.

Jag surfade pa en sten. Stone surfin'.

En get i bakgrunden.

The climb.

Maste kila nu, men drar troligen mot Athen och Rescue Centret dar den 28 eller den 29. Var bevakning (monitorning) av stranderna slutar den 25 men Boxing kommer fortsatta sa vet inte riktigt hur det blir. Aterstar att se!

//Mallan

Kommentarer
m o p säger:

Fina bilder. Vi vill också dit någon gång. I em ska vi stötta BIK till premiärseger i Nobelhallen. Lite skillnad i temp mot där du är!! Hoppas att du får chans att besöka Rescue Centret i Atén! Kram

2011-09-17 | 14:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback