det sista

troligen mitt sista inlagg fran Kalo Nero (Kyparissia). Den 25 slutar vi bevaka stranderna och den 28 aker jag, Beate och Peggy mot Aten. Har overlevt en storm ocksa med hagel, REGN, VIND, blixtar och aska. Ooh.


Vi flydde in i containern.

Our kiosk is no more. Dead.

Det "roliga" med kioskhistorien ar att Marina (som ar ansvarig for public awerness, och kiosken ar hennes precious. PRECIOUS. Jag skojar inte, det ar Gollum-ringforhallande vi snackar om har) skulle aka bort i 3 dagar och fixa nagot for hennes universitet. Hannah hade da skamtsamt sagt till henne precis innan hon akte att "As soon as you leave, the kiosk will be smashed." Det blev den. Brian hade ocksa skamtat med henne och sagt att han skulle branna ner kiosken nar Marina var borta. Darfor trodde inte Marina honom nar han ringde och sa att kiosken is no more. Dead. Funny.


Ovadret dagen efter. och Peggys finger. Wopsi.

Hade en ofrivillig lerinpackning av mina fotter lite spontant sadar/ ingangen till mitt talt

Det tog en storm och nastan 6 veckor innan jag fick min efeterlangtade Moussaka. Och som den smakade!

Ar ingen kattalskare men denna var ju for sot. Gillar Brians kommentar: "There's a thin line between loving the cats and being crazy about them. And I'm dancing on that line every day now."

Sa. Mitt aventyr pa denna destination ar snart over. Har skrivit i min anteckningsbok vad jag gjort varje dag sa jag inte ska glomma. Kan jag blicka tillbaka pa och minnas. Vad sentimentalt det blev, bhuuhu.

Forresten! Rest in peace Putte I Parken, du kommer inte bli densamma i Karlstad. Och "Rest in pieces" kiosk, du kommer nog aldrig heller bli densamma.

//Mallan



Kommentarer
Madde säger:

Va sorgligt ju... ;( men kul att ha dej tbx in daah hood! :D

Håhå!

2011-09-23 | 14:49:19
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback