The situation

Har en extremt sjuk historia att beratta. Bada intraffade igar, den forsta nar Peggy och jag lagade mat. Stekt aggris med gronsaker och fetacreme stod pa menyn och nar jag stod och stekte detta aggris, smatt stressad, tog aggen i paketet slut. Jag skulle be Peggy att ta fram mer agg, men sager i stridens hetta: "Eggy..." och sen blev tyst. Bada kollade pa varann och borjade asgarva. Jag skulle daga "Peggy, can you give me some more eggs". Haahahah.

Den andra historien intraffade bara sekunder efter middagen, jag skulle ivag till kiosken och hade ratt brattom men skulle ga pa toaletten forst. Dom grekiska toaletterna ar speciella pa manga satt men gemensamt for de alla ar att man inte far spola ner toalettpappret. Jag, i mitt stressade skede, rakade tappa en "sanitetsartikel" som det sa fint heter (eller heter det sa? ingen aning) i toaletten. Damn. Aven om jag skulle forsokt spola skulle den bara flyta upp till ytan igen och jag ville inte ga till Brian (campleder) och saga att jag har ett litet problem pa toaletten. Istaller tog jag en pinne och forsokte fiska upp den jakeln. Det gick inte.

Stressad och desperat springer jag ut efter en battre pinne och hjalp, och ser da Peggy. "Peggy, can you help me? I have a situation over here!" sager jag samtidigt som jag hittar en spretig pinne och rusar mot toaletten. Peggy sager: "Oh no! I really don't want to see..." Ungefar har inser jag vad hon tror att jag har i toaletten, och vad hon tror att jag springer och hamtar en kvistig pinne for att fiska upp. Ajda. "It's not what you think!" sager jag annu mer desperat och tillslut foljer hon med in pa dasset.

Nar jag star och fiskar, utan framgang, vagar hon titta ner i toan och ser vad det ar jag menar. Jag sager, mitt i mitt olyckade fiskande "I don't want to ask Brian for help, but you can't flush it down!". Peggy sager nagot med "glove" och jag tar en lopning ut fran toan och mot var monitoring area, dar vi har handskar som vi anvander till excavations. Med denna pa handen rusar jag tillbaka till toaletten, alla som var i koket stirrandes skrackslagna pa mig. Okej, kan se skumt ut att rusa mot en toalett med EN handske pa handen sagandes: "Something that can not be flushed down is in the toilet", jag inser det nu i efterhand.

Handsmetoden var mer framgangsrik an pinn-metoden och jag gick in i koket for att dumpa liket (handsken) med orden: "Situation solved" och en nojd min. Chockade miner fran ovriga, jag oforstaende. Alla kan tappa saker i toan, eller? Peggy, asgarvandes, sager: "Malin, they think it is something else you couldn't flush down!". Jag insag vad fel detta verkade och forsokte forklara. Beate: "Malin, please. Don't say more." Tillslut sa jag da exakt vad som hade hant/hamnat i toan och nagra chockade volontarer pustade ut med lattade miner.

Kanns sadar att dom verkligen trodde att jag hade skitit sa enormt att det inte gick att spola ner och att jag dessutom springer efter en pinne och forsoker fiska upp skiten. The giant poo. Tror jag har gjort ett bra intryck har alltsa... Men, som Steffi sa: "You're very honest Malin."


Jag och Eggy, innan incident nummer tva.

Vi har en flotte som vi lekte pa igar. Rafting.

Smygfotad nar jag sov. Tror 3 pers fotade mig nar jag sov. Tack som fan.

Steven, jag och Sara i badvaktstornet.


Sover pa stranden. Soft.

Okej. Fick precis reda pa av Peggy att Steffi sa dessa fina ord om min arlighet eftersom hon tydligen trodde att det var bajs, anda tills imorse. Dom har verkligen hoga tankar om mig.

//Mallan


Kommentarer
papi säger:

Ha ha ha ha kul skrivet!

2011-09-12 | 15:39:53
Johanna säger:

Hahaha, gu va roligt. xD Borde va del av en komedifilm.

2011-09-12 | 16:02:51
Bloggadress: http://johannizchan.blogg.se/
Mor säger:

Ser härligt ut att sova i den - ack så smala - hängmattan! Och tack för det fina vykortet som vi fick igår!

2011-09-13 | 12:45:21
Alexandra säger:

Malin du är verkligen speciell :D fick mig ett mycket gott skratt ;D hoppas att du har det super där nere i värmen!! Puss

2011-09-19 | 15:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback