You terrified us all

Lordag = matshopping for hela ganget, och eftersom jag ar Kittycollector (ansvarig for att alla betalt sina matpengar) ar jag givetvis i Kyp och har besokt frukt- och gronsaksamarknaden. Snart Lidl for mat. klassigt.


Sara och jag. Hon ar fran England (inte Ryssland) och jobbar pa ett akvarium. Coolt.

Steven. Sara, Steven, Olga och jag var pa stranden. Jag holl precis pa att somna under vart "shelter" i skuggan nar min mobil plotsligt ringde. Hemligt nummer. Forvirrad svarade jag "Hello" men andrade snart sprak till "hej" for det var en svensk forsaljare som ville salja en gratis make-up och fotografering till mig. Jag sa "Jag ar i Grekland just nu. Saaa, du kan ju ringa igen om 3-4 veckor". Med en forhoppning att hon glomt bort det.. Iaf, Steven blev radd nar min mobil borjade ringa och sa roligaste kommentaren pa lange. "My god! You terrified us all."

Det roliga ar att han later exakt som en blandning av "Only gay in the village" och Vicky Pollard fran Little Britain
- SA SJUKT KUL! Dor varje gang han sager nagot. Inombords, av skratt.


Jag och Corn-man far avsluta. Kan visa bilden pa honom (den tecknade bilden alltsa) senare. Och beratta 2 roliga historier. Katt-historien och Sandal-historien. Ytterst roliga.

//Mallan


Kommentarer
Madde säger:

Gaah, du e en *ai*g*r :D Såå sjuukt brun! :D

2011-09-11 | 15:25:58
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback