DAVIS

Tjolahej! Davis ar superfint, sa himla mysigt!!! Idag testade jag mina vingar och provade Skydiving - VILKEN KANSLA. Ojojoj. Kan knappt beskriva det, men det var helt underbart att storta ner i 120mph helt fritt fran 13 000 feets hojd. Vinden susade, fallskarmen vecklades upp och farten avtog. Vi svangde, vi stannade och lyssnade (alldeles knapptyst dar uppe i luften), jag fick styra fallskarmen pa vagen ner, vi "simmade" i luften, jag sag Sacramentos skyline, hela staden Davis och massa andra skydivers fran vart plan som svavade ner mot marken :)


Imorgon ska jag upp kl 6 pa morgonen och spela Memosa Pong och sen ar det fest HELA dagen lang. Haha. Vi ska ta en powernap runt 3-4 pa dagen sa vi orkar festa pa kvallen. :D M och p: bokade min biljett tillbaka till LA och en natt pa radisson igen. Tog dubbelt sa lang tid att svanga forbi SB och hamta mitt paket och var asmkt dyrare.... Ber Gottwalds skicka det till mig!


Marci till hoger och hennes supersnalla kompis Marik (som pluggat i Lund i 6 manader for 2 ar sedan) till vanster. Vi kakade jattegod soppa och sallad som kvallsmat och de gjorde klart det sista pa en lapprapport. Pa Crepeville i Davis, Supermys! (Marik rakade precis ta en tugga nar jag tog kort. Oops.)

Mysigt. Ar ca 30 000 studenter i Davis och imorgon ar det Picnic day! Kmr folk fran Sacramento, SF osv osv bara for den dan.

Marci pa UC Davis campus (en del av det, ar SVINSTORT)

Sen var det dags!!

Planet

Forberedleser. Marci jobbade dar pa Skydance Skydiving forra aret sa hon kande typ alla dar. Vi drack ol och at mat tillsammans efter. Jag som inte ens gillar ol! Men den var kall, och jag var svinvarm... ;)

Jag och Greg, min tandem jumper!

Sen middag med massa skona manniskor. :)


Borde sova nu. (Snart ar jag tillbaks pa svensk mark igen. Skumt, men ska bli kul att krama alla mina godingar!)

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback