Florence!!

Florence & The Machine va HUR BRA SOM HELST!!! Sa himla glad att jag gick dit och arenan, Santa Barbara Bowl var verkligen nagot utover det vanliga. Vackert.

Inledningen, superbra

Helt ok utsikt

SA HIMLA BRA!!! Filmade en del ocksa :)

Spectrum

Cosmic love, Dog days are over och Shake it out va dom basta latarna enligt mig!

Happy. (Delvis for att jag kopte skor igar, och vad mer kan gora en kvinna lycklig om inte att shoppa skor?) Och en svinbra konsert. ;)

Den har dagen bestar av hang med Tiffsan, kanske bada jacuzzi och packa mina grejer. Har bara ETT problem. Bestallde ngt fran internet till den har adressen, som inte har kommit an... HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det hinner komma imorgon sa jag inte behover aka forbi Carpinteria om en vecka och hamta mitt paket.. Krangligt och dyrare... Men vi far se! Haller tummen (Y)

//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

shit, såg ut som en fet konsert! :D Åh va fiin bild på dej! :D <3

2012-04-15 | 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback