LA

Ska snabbt knapa ihop ett litet inlagg at er. Sitter i Davis nu och har haft 3 intensiva men fantastiskt roliga dagar i Los Angeles! Pa mandagen gick jag walk of fame, hamnade mitt i en varldpremiar av The Lucky One - sag Zac Efron (och en miljon tomarstjejer som skrek) - och kakade pa In n Out burgers. Bra start. Fick checka in pa hotellet tidigare och fick ett dubbelrum till samma pris som ett enkel. Sweet.
Tisdagen bjod pa Universial Studios hela dagen! Woow. Verkligen SA COOLT. Gick pa ALLT dom hade, inklusive House of Horrors... Nagot jag angrar. Jag ar en VALDIGT lattskramd manniska (gillar inte att se skrackfilm osv) men tanke att "fasiken, 40 min kvar till Waterworld borjar... Hm. Kanske skulle ga House of Horrors anda? Det kan ju inte vara varre an Gasten pa Liseberg?" Svar: JO, det kan det. Pa Gasten gar man med handerna pa varandras axlar pa ett led. Jag gick SJALV (dum ide) och hade ett par framfor mig och ett par bakom mig. Kande mig en smula ensam. Ehhee.
Naval. Vi borjade vandra i de morka gangarna och nar det hoppade fram nagot laskigt skrek jag till och tog lite skydd bakom mannen framfor mig. Valdigt forsiktigt till en borjan, mumlandes "Sorry, sorry..." varenda gang. Men ju langre vi gick desto raddare blev jag och tillslut anvande jag mannen framfor mig som en skold. Gomde mig bakom. Styrde upp han mot det laskiga och skrek som en stucken gris, skyddad bakom min okande skold. Stackars. I slutet var han sa SJUKT radd av mig (inte nog med att alla utkladda creeps dar inne forsokte ta tag i en och strackte sig fram mot en, han hade en LIVRADD Malin bakom sig som helt plotsligt hogg tag i axlarna pa honom och vinklar upp han mot dessa otacka individer sa han praktiskt taget hamnade oga mot oga med dom). Oops. Sista snarten var fruktansvard och med nerverna utanpa hoppar en galning med en motorsag fram vilket gor att bade jag (forsokte knuffa fram den oskyldige mannen mot motorsagsgalningen och ta skydd bakom) och min ofrivilliga beskyddare loper ut darifran, skrikandes med vilt uppsparrade ogon.
Hans fru kom sakta vandrades efterat, garvandes. Han freaka ut totalt stackarn pga min raddhet.. Oj oj oj! Haha. I alla fall, om vi vandrar vidare sa bjod onsdagen pa - dum duru dum - SURF!!! SA JAKLA KUL! Blev helt sald. Tog metro och buss till Santa Monica och hade en surflektion bland delfinerna och salarna. Underbart. Vill definitivt surfa igen igen igen!!! Mersmak, definitivt.
Igar, torsdag, spenderades dagen pa en buss. Fick en homie som heter Randy. Han ville skicka ett sms till sin bror fran min telefon vilken han fick men nar hans bror svarade "Yep" maste ngt ha gatt fel. Detta "Yep"-sms ramlar in igen och igen och igen i min inkorg sa har nu 32 st...... GAAAAH! Blir lite latt galen. Teknologi. Ska ge er lite bilder (har OTROLIGT manga)!
Sa hejda till varldens basta vardfamilj!
Badadde Jacuzzi med Tiffany och Michelle sista dagen hos Gottwalds. Fint det.
Spelade pingis i koket med Thomas.
Emma berattade att sist de tog fram pinigbordet orkade ingen ta bort det sa tillslut satt de och at frukost runt pingisbordet.. haha. Varfor ar det alltid sa - det ar HUNDRA ganger roligare att ta fram nagot man vill gora an att ta bort det sen igen?
Pa taget till LA i min Snapback, HA! ALLA i USA har en sa jag kopte en jag med...
Walk of fame!
The Chinese theather
Till dig, Gustav! :D Avundsjuuuuuk nu???
Tom Hanks
Kakde pa In n Out
Vet inte om jag ar helt overtygad. Den var god, hamburgaren, och de skar upp alla gronsaker farskt sa den var valdigt frasch. Men pommes fritsen vette fan. Den far MMM+ (3 M och ett plus, men inte 4 M) i betyg
Zacieboy
Tisdag, US
Studio tour, Jaws land
Jurassic Park.... :D
Special Effects show
Waterworld
Santa Monica!!
Fin vy
AND moi, with le surfboard! Sag mer effektfullt ut i Sepia.
Ha det gott!

//Mallan

Kommentarer
Lovisa B säger:

Men guuud vad gött det ser ut som du har! Väldigt avensjuk på dig, reser ju runt på äventyr hela tiden ju.. Fusk. Men vad gör du i USA? Pluggar eller? :D

2012-04-21 | 11:15:43
Mallan säger:

Haha jaa jag kan inte klaga!! Jag har pluggat engelska i 4 veckor i Santa Barbara, sen spenderat 3 dagar i LA och sen avslutat mitt äventyr med Picnic Day i Davis :) så en kombination av plugg och semester! Underbart.

2012-04-22 | 11:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback