Pictures

Har inte gett er bilder pa lange. Men vadret har blivit mm-m-m! Igar spenderades dagen pa playan efter skolan, fett skont :)
Min klass pa The Mission. Fint faktiskt. Roligaste va att kvinnan som vi bad fota oss hade tva galna hundar (as u can see) och bresa pa benen, bojde pa knana och fotograferade oss OTROLIGT seriost (tank asiat. dom brukar sta sa nar dom tar kort).
Jag som munk. Och lite av Audrey som dvargmunk eller vad det nu ska forestalla
Innan vi tog bussen till Goleta och lagade mat och drack vin hos Camilla
Stranden. UNDERBART
Minji, eller borde jag saga Superman (med manteln)? Miji ar inte som andra koreaner. Jinsil tex vill inte bli brun for i Korea ar det fint att vara vit/blek. Minji daremot vill bli brun, men sanningen ar att hon brande sig i solen sa mkt att hon inte kunde sova pa ryggen... Kanske borde hon overvaga att vara blek?
Jag och Rosa. Badade gjorde jag ocksa :)
San Diego pa fredag! Ska bli superkul.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback