Chip chip

Börjar sakta vänja mig vid att bo ensam. Gillar att man vet vart sakerna ligger och framförallt att jag inte har en miljon saker! Mina 2 smörknivar kan inte rymma så långt liksom. Det är bra. 
 
Igår spenderades några timmar av dagen i tvättstugan och jag tvättade för glatta livet, som om det inte fanns någon morgondag! Hängde tvätten i lägenheten som sedan doftade tvättmedel och äpple. Sniff sniff. Äppeldoften kommer ifrån mitt sköljmedel skulle jag tro ELLER från mina 2 konsumäpplen. Man vet aldrig.
 
Idag fick jag en rundtur på Campus Valla i Linköping av Fredrik och vi hittade Key-huset och sal 3313 som jag ska vara i. Det liknade inte ett universitet i mina ögon utan snarare en festival! Musik som strömmade ur stora högtalare, musik som spelades ur bersprängare, folk som satt i brassestolar och köade, folk som satt i brassestolar och festade... Sedan fick jag väl en känsla av universitet när jag såg alla Faddrar i sina Overaller och alla Nollningsgrejer som pågick. Herregud vad seriösa dom är! Spännnade. 
 
Jag åkte med Östgötapendeln till Linköping och har tagit reda på vilka tåg/bussar jag ska ta när pluggeliplugget drar igång. Får finbesök av Lovisa i helgen, ska bli skoj! 
 
Bilder på ma apartment!
 
Fick tvätta lite mer kläder idag i handfatet på badrummet. Städade lägenheten också... Uttråkad tjej? 
Har bytt ut några av tavlorna! Köpte 7 vykort för 14 riksdaler.

Min garderob :) Har inte haft en såhär organiserad garderob någonsin!
En tavla 
Lyan från en annan vinkel. ÄLSKAR byråerna, dom är helt perfekta.
Closeup på tv-bänk. Och min laptopgrej ligger under, nära till hands. 

Mina smycken har fått en bra plats i badrummet och även microtrasan hänger fint! Har många sugproppar i badrummet, på gott och ont. Gott för att det är så smidigt och ont därför att dom är rätt opålitliga. BAM kan det säga och så ligger sugisarna på golvet och har rivit med sig allt i fallet. Om det beror på spöken eller bara sugproppar som suger får ni avgöra själva..

Yeah!! Vet dock inte om jag är "on the top" of happiness men lycklig är jag allt.
Mums! Kom på tekväll hos mig vetja. Jag har resurserna för en lyckad sådan - te. Och toast :D
 
"Men Tom då - vad håriga armar du har fått!". Han är bäst (och jag gillar apor). 2 in 1.
 

Imorgon ska jag sova ut. Tills jag vaknar! Och inte vakna tidigt med ett ryck tänkandes "SHIT VAD ÄR KLOCKAN??????" och inse att det är 4 timmar kvar tills jag ska gå upp. Utvilad och glad ska jag utforska mer av Norrpan och hitta Campus Norrköping. 
 
Peace folks. 
 
//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

Åh där är ju lampskärmen!!! Hahah :D
Tro mig, sugproppar är opålitliga även om de är till badrummet :P hade exakt sånna till france :P

Puss!

Svar: haha just det! ja dom rackarna alltså :D men fyller sin funktion gör dom!
Mallan

2012-08-23 | 01:27:04
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se
Natta säger:

Fin lägenhet Malin! Va kul för dig :)

Svar: Taaaack :) lycka till med din lya i höst!!
Mallan

2012-08-24 | 11:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback