hahahaha

Mailar mamma och pappa på jobbet ibland. Just nu endast mamma eftersom papito är sjuk. Nåväl. Frågade min kära mor om vad hon tyckte om mitt menyförslag jag har kommit på till Halloween. Om m&p hälsar på mig runt Halloween, så är detta menyn dom blir serverade (skrev jag till mamma).
 

- Avhuggna blodiga fingrar (prinskorvar som cuttas och ett mandelflarn som får agera nagel)

- Blodiga maskar (spaghetti med ketchup)

- Chokladpudding i hundbajspåse (hehehe)  

- Blodsprängda Ögonglober (kokta ägg som delas på mitten och dekoreras med en grön oliv intryckt och små ketchupstreck gjorda med tandpetare)

 

Grönt potatismos är en annan idé. men här ser ju korvarna rätt smarriga ut ändå?

 

Läskiga. Svart pasta med ögon i.

 

Räk-hjärna. Den där rackarn skulle inte ens jag äta....

 

Mamma tyckte, jag citerar, att "det inte lät så trevligt". Kanske ska skippa kladdkakan som fika till jobbet imorgon och bjuda på Chokladpudding serverad i en hundbajspåse?

 

//Mallan


Kommentarer
Erika säger:

Ugh! Kan inte fatta va kul du är!! :P Lycka till med pluggandet och flytten! Krrrraum på dig!

2012-08-16 | 23:49:12
Mallan säger:

Haha, läbbig mat :D Åh tack erika!! Lycka till med Australien är det va!? Sååååååååå avundsjuk. Du får åka före och reka, precis som ni gjorde med USA så kmr jag efter hehe ;) Kramar!

2012-08-17 | 07:50:32
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback