I'm officially the biggest midget in the gang

Lyssnade på Regina Spektors låt Samson på youtube, och ser denna kommentar...

 

"wow, just wow, she needs to have more popularity, THIS IS MUSIC, not songs about sex,drugs,girls & stuff like that. We need more of these singers" //gagalover23

 

Användarnamnet fick mig att skratta. Lättroad som jag är, sisådär klockan 08:16 på morgonkvisten.

 

Vackert. Får minnen av Arvikafestivalen 2010 när jag hör den här - ååååh vad bra hon var då!
 
 
Träffade Madeleine och Josefine igår - OJ vad kul det var! Känns tråkigt att flytta ifrån mina amigos men jag kommer ju tillbaks i januari. Och Madde ska plugga i Örebro så då kommer vi vara i samma stad sen :D Jippiee! Fick se MASSA fina bilder från deras resa och woooooow vad kul dom verkar ha haft det! Surfat varje dag, levt i en bil och käkat baguetter - vem kan klaga på det? Möjligen en glutenallergiker. Men bortsett från dom - INGEN.
 
 
Och Josefine drar till Falun i 3 år. Äter dom extra mycket Falukorv där tro? Får åka och hälsa på och ta reda på det i en grundlig undersökning, hehehe. Nej vi får styra upp ett Kolmårdenbesök i höst och se om vargarna är hungriga :) Såååå mys vore det!
 
 
Och just det! Flyttar hemifrån idag. Å herre min skapare, hade jag sagt om jag var kristen. Men det är jag inte så istället väljer jag att säga Å Big Bang min skapare vad spännande det ska bli!
 
 
//Mallan

Kommentarer
Madde säger:

Ja shit! Regina va helt sinnes bra! Typ den starkaste musikupplevelsen någonsin!

Hahaha. Undra om det finns glutenfria baguettalternativ i le france.

Awww, hoppas du trivs i din lya!!! :D <3

Kolmården it is!

2012-08-19 | 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback